Márkafüggetlen targoncaszerviz országos lefedettséggel

Targoncaszerviz 1-15 gépes vállalkozásokra specializálódva

“Mi nem a legolcsóbbak kívánunk lenni, hanem a legjobbak”

Központi targoncaszerviz:  Nagytarcsa      

Szervizpont:    Ajka    Budapest    Jászberény   Martfű    Pécs    Székesfehérvár    Nyíregyháza

8

Szervizpont

19

Szervizautó

1600

Szervizelt targonca

19 szervizautó

Közeli szervizpontok

Online eléférhető adatbázis

Stabil, 24 órás alkatrészellátás

Márkafüggetlen targoncaszerviz

Javítás idejére bérgép biztosítása

Tapasztalt irodai háttértámogatás

Képzett szerviztechnikus kollégák

Személyes, elérhető kapcsolattartó

Hibabejelentés azonnali feldolgozása

Átlátható ajánlat, elektronikus munkalap

Clark targonca márkaszerviz

Kiszálló szervizautóinkkal Cégünk elsődlegesen a Clark targoncák szervizét biztosítja országszerte. Legyen szó tőlünk vásárolt, vagy esetleg külföldről behozott Clark targonca szervizéről, Cégünk elérhető szolgáltatást biztosít az Ön számára. Sőt, fel vagyunk készülve a határon túli szerviztevékenység ellátására is.

Szerviztechnikus kollégáink rendszeres továbbképzéseken vesznek részt annak érdekében, hogy a Clark gyár fejlesztésit naprakészen ismerjék. Emellett belső tréningeken sajátítják el azt a szaktudást, amire a targoncák javításakor támaszkodhatnak.

A Clark targoncák javításakor egy percig sem tévesztjük szem elől, hogy mennyire fontos az eredeti alkatrészek használata, melyek esetünkben hasonló árkategóriát képviselnek, mint az után gyártottak. A jó minőségű gyári targoncaalkatrészek (OEM: Original Equipment Manufacturer) pontosan illeszkednek és nagy teljesítményt nyújtanak.

 

Bízzon a német minőségben és válassza a Clark eredeti alkatrészeit akár 24 órás szállítási határidővel!

Márkafüggetlen targoncaszerviz

Mi NEM tudunk mindent javítani és NEM tudunk mindenkit kiszolgálni. És nem is szeretnénk megpróbálni, hiszen ennek a szolgáltatási színvonalunk esne áldozatául. De persze a vevői igényeknek megfelelően mi is alkalmazkodunk.

Rendelkezésünkre állnak a megfelelő eszközök és szoftverek, melyekkel az ismertebb típusokat teljes körűen tudjuk javítani.
(Jungheinrich, Linde, Hyster, Toyota BT, Yale, Still, Mitsubishi, Doosan, Daewoo, Unicarriers).

A garanciaidő leteltét követően ne habozzon, válassza minőségi szolgáltatásunkat az ország bármely pontján!

Filozófiánk alapja, hogy kevesebb, de annál inkább elégedett ügyfélkörrel rendelkezzünk, ezért a szegmentációt nem csak a gépek típusa, hanem darabszáma alapján is igyekeztünk megvalósítani.

Szervizhátterünk, alkatrészbázisunk, beszállítóink és alvállalkozóink alapvetően az 1-15 targoncát üzemeltető Ügyfelek részére biztosítanak magas szintű szolgáltatást, és ettől csak nagyon kivételes esetekben térünk el.

Szervizcsomagok

4 különböző szervizcsomagot állítottunk össze, melyekkel igyekszünk növelni a stabil üzemeltetés feltételeit:

  • 1-10 db targonca esetén: Karbantartási szerződés (egyeztetett időközönkénti targonca átvizsgálás, karbantartás, kedvezmények az eseti szervizdíjakból)
  • 8-15 db targonca esetén: Kibővített karbantartási szerződés (rendszeres karbantartás, a fix összegű havi munkadíjon felül csak a felhasznált alkatrészek kerülnek kiszámlázásra)
  • 10-15 targonca esetén: Full szerviz szerződés / flottamenedzsment (fix havidíjért minden felmerülő javítást elvégzünk) BŐVEBB INFO ITT!
  • darabszámtól függetlenül: Üzemórás karbantartási szerződés (a gyári előírások szerinti üzemórás szervizeket előre rögzített díjakon végezzük)

Szerviztevékenységünk ellátása közben nagy hangsúlyt fektetünk a környezetvédelemre. Gondosan ügyelünk az olajak és egyéb veszélyes hulladékok szállítására, tárolására. Ügyfeleinknél keletkező fáradt olajat ezért igény szerint díjmentesen elszállítjuk, majd a megfelelő módon kezeljük. Kérje ajánlatunkat szervizcsomagjainkra:

TargOnline – Belépés ügyfeleknek

Az online belépési felületet azzal a céllal hoztuk létre, hogy meglévő ügyfeleink egy felhasználónévvel és jelszóval védett oldalon keresztül a következő pontban részletezett információkhoz jussanak hozzá táblázatos /excel/ formátumban.

Az elérhető információkat az alábbi 3 fő kategóriába soroljuk, melyeket cégünk tölt fel. Ügyfeleinknek letöltési és szűrési lehetősége van.

 

  • Szerviztörténet, bérbeadás, egyéb rögzítés
  • Kimenő számlák
  • Jóváíró számlák

Vállalatirányítási rendszer

2014-ben új vállalatirányítási rendszert vezettünk be, mely lehetővé tette elektronikus munkalapok alkalmazását, és minden elvégzett munka tételes dokumentálását. Az alábbi előnyöket tudjuk így nyújtani ügyfeleink részére:

  • minden munkalap tartalmazza a javítandó gép típusát, szériaszámát, a tételes munka leírását, és a felhasznált anyagokat,
  • a munkavégzést követően az aláírt elektronikus munkalap e-mailben megküldésre kerül a megadott e-mail címre,
  • a géptörténet bármikor lekérhetővé válik,
  • emellett sikerült jelentősen csökkenteni a papírfelhasználásunkat a papíralapú munkalapok számának drasztikus csökkentésével,
  • kevesebb borítékot használunk, hiszen kevesebb munkalapot kell postázni,
  • kevesebb hulladékot termelünk, hiszen a papíralapú munkalap hibás kitöltése esetén azt újból kellett írni,
  • az elektronikus munkalap könnyedén lementhető, továbbítható, így nem kell fénymásolni.

 

Elektronikus számlaküldési szolgáltatás

A digitalizálást folytatva 2016-tól elérhetővé tettük az e-számla szolgáltatást is. Előnyös, hiszen:

  • tovább csökken a papírfelhasználás,
  • a számla időbélyeggel és digitális aláírással ellátva e-mailben kerül megküldésre a megadott e-mail címre,
  • a számlával továbbításra kerül egy teljesítési igazolás is /ez lehet munkalap, szállítólevél, szerződés, stb./, mely alátámasztja a számla jogosságát,
  • a számla ebben a formátumban bármikor továbbítható, lementhető,
  • a számla a kiállítást követően perceken belül a fogadó fél rendelkezésére áll.

 

Engelhardt Zsolt

Szervizbejelentés  – Budapest és Pest megye

+ 36 (30) 902 0904

[email protected]

Veszelik Dávid

Szervizbejelentés  – Pest megyén kívül

+ 36 (30) 449 44 24

[email protected]